Firma Sed Fryz prowadzi autoryzowany serwis sprzętu firm: Andis, Oster, Termica, Parlux, Cera.
Link do regulaminu serwisu: https://www.sedfryz.pl/regulamin
----------------------------------------------------------------------------
Szanowny kliencie! Skorzystaj z elektronicznego zgłoszenia naprawy jeszcze przed odesłaniem produktu do naszego serwisu.
Link do formularza: https://sedfryz.pl/zgloszenia
----------------------------------------------------------------------------
Sposoby postępowania dotyczące produktów posiadających gwarancję ( podczas i po okresie gwarancji ) przedstawia Regulamin sklepu
( szczegóły poniżej ):
§5
GWARANCJA
1. W przypadku, gdy oferowany przez Sprzedawcę Produkt objęty jest gwarancją, informacja dotycząca gwarancji wraz z okresem obowiązywania gwarancji znajduje się w opisie produktu prezentowanym na Stronie Sprzedawcy.
2. Klient otrzymuje wraz z Produktem dokumenty gwarancyjne wystawione przez gwaranta.
3. Gwarancja udzielona przez producenta realizowana jest w punkcie serwisowym producenta lub sprzedawcy, podanym na karcie gwarancyjnej.
4. Postanowienia powyższe nie wyłączają ani nie ograniczają uprawnień Klienta wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności uprawnień wobec Sprzedawcy z tytułu wad Produktu.
5. Niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji Klient może korzystać w szczególności z uprawnień wynikających z przepisów Kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi sprzedaży.
6. Sprzedawca może udzielać własnej gwarancji na sprzedawane Produkty.